Re - Klam - a
Nenechte se oklamat reklamou! To zná každý zkušený zákazník. Nějak mi to nedalo, abych to slůvko "klam" v "reklamě" nevypíchl.
Hýbe se to hýbe, ale nevím jak. Nejprve zmizelo červené logo a reklama pod patou stránek. Pak zmizela široká reklama v úvodu stránky, a místo ní občas vykoukne užší, nižší, a tudíž decentnější reklama na jiný produkt. Zda je to cílená snaha implementovat mé návrhy, či zda je to prostý proces obměny reklam, nemám tušení, neb se mi podpora nevyjádřila, a web nesleduju tak dlouho, abych věděl, co se tu běžně děje. V každém případě pokud by to zůstalo takhle, tedy s reklamou seznamu ve sloupečku (měla být na konci sloupečku, a ne na začátku), a jednou vtíravou reklamou v těle textu (měla být až za příspěvkama a vším co se ke stránce vztahuje, ne mezi textem a příspěvkama), skoro by asi nemělo smysl zveřejňovat připravované ankety ohledně re - klam - ní zkázy. Vyčkáme tedy, co nám přinesou následující dny. Mimochodem právě tahle jejich snaha nacpat všechny reklamy, krom té v patě, na prominentní místo stránek, způsobila jejich nepřijatelnost. Pak to totiž vypadalo, že reklamy jsou na stránce to hlavní, což je zavádějící, ehm - že by klam?
Pozitivní je, že mám už zas chuť přidat něco, co se stránek a místnosti skutečně týká, místo abych řešil onu náhlou a bezcitnou destrukci. A navíc mě v průběhu napadlo několik zajímavých možností pro vývoj stránek. Jestli se ovšem dočkají realizace, to už je jiná, že, jelikož čas a chuť jsou celkem nesouvisející veličiny.